مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 17:212023-06-09اقتصادي

خبر خوب| از دو واحد صنعتی با اشتغال زایی برای 90 نفر در نی ریز فارس بهره برداری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نی ریز، مجتمع سنگبری و فراوری سنگ با سرمایه گذاری 120میلیارد تومان و اشتغال 40 نفر در شهرک صنعتی سنگ شهید سلیمانی نی ریز و طرح توسعه فرآورده های گوشتی در ناحیه صنعتی ده فاضل با سرمایه گذاری 60 میلیارد تومان و اشتغال 40نفر به بهره برداری رسیدند.

علی رسولیان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت همچنین در شهرک صنعتی سنگ نی ریز از واحد بزرگ سنگبری نیز بازدید و با حضور در جلسه بررسی و رفع مسائل ومشکلات شهرک های صنعتی نی ریز به بررسی مشکلات پرداخت.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در جلسه بررسی مشکلات شهرک های صنعتی نی ریز با اشاره به ظرفیت های شهرستان در زمینه وجود معادن و ذخایر ارزشمند سنگ تزیینی و نما، وجود واحد های متعدد سنگبری و فراوری سنگ و تولید و فرآوری سنگ مرغوب و باکیفیت، از برنامه این سازمان برای ایجاد خوشه سنگ نی ریز خبر داد و گفت: این خوشه با هدف شناسایی بخش های مختلف زنجیره ارزش در دستور کار قرارمی گیرد.

رسولیان با بیان اینکه از تعداد 151 واحد بهره بردار در شهرک صنعتی سنگ سردارشهید سلیمانی نی ریز، فقط دو واحد تعطیل و راکد است که دلیل آن هم مسائل غیراقتصادی نظیر اختلاف شرکا و ورثه است، گفت: این فعالیت مستمر واحد ها در شهرک سنگ نی ریز و آمار کم واحد های راکد و تعطیل که در بین شهرک های صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| از دو واحد صنعتی با اشتغال زایی برای 90 نفر در نی ریز فارس بهره برداری شد

خبر خوب| از دو واحد صنعتی با اشتغال زایی برای 90 نفر در نی ریز فارس بهره برداری شد